Συχνές Ερωτήσεις


Μπορώ να κανω τηλεφωνικά την παραγγελία μου;

Βεβαίως! Μπορείτε να μας καλέσετε στο:210-3232565  Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 08:30 με 15:00 και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 08:30 με 16:00 για να μιλήσετε μαζί μας και να σας δώσουμε κάθε πληροφορία για τα προϊόντα μας και τον τρόπο χρήσης τους.


Υπάρχει φυσικό κατάστημα, όπου μπορώ να επισκεφθώ και να κάνω τις αγορές μου;

Έχουμε δύο καταστήματα. Ένα στην Αθήνα στην οδό Ρόμβης 20 και ένα στα Χανιά στην οδό Αποκορώνου 13. Μπορείτε να μας επισκευτείτε στην Αθήνα: Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 8:30 με 15:00 και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 8:30 με 16:00 ενώ στα Χανιά:Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 8:00 με 14:30 και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 8:00 με 14:30 και 17:30 με 21:00.  Στη αποθήκη μας υπάρχουν τα προϊόντα που δείχνουν άμεση διαθεσιμότητα στις σελίδες μας . Μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία online ή τηλεφωνικά και να την παραλάβετε απο τα καταστήματά μας. Προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την επίσκεψή σας στα τηλέφωνα Αθήνα:210-3232565 και Χανιά:28210-55560.


Τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν που έφτασε στα χέρια μου δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες μου;

Στην περίπτωση που το προϊον δεν έχει ανοιχτεί απο την συσκευασία του μπορείτε να το στείλετε πίσω πακεταρισμένο και να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Το κόστος αποστολής στο κατάστημά μας γίνεται με χρέωση του πελάτη.


Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα με mail στο sales@delfinoyarns.gr, ή τηλεφωνικά στο: 2103232565 . Tο προϊόν σας θα αντικατασταθεί άμεσα με δικά μας έξοδα αποστολής.


Εκανα παραγγελία, αλλά δεν είχα κανένα νέο. Τι πρέπει να κάνω;

Με κάθε παραγγελία λαμβάνετε e-mail ενημέρωσης με τον κωδικό της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε για την πρόοδό της, στην σελίδα εξέλιξης παραγγελίας μπορείτε να δείτε την πρόοδο της,ενναλακτικά τηλεφωνήστε στο: 210-3232565


Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα;

Κατα την διάρκεια επιλογής των προϊόντων σας δίνεται η δυνατότητα να δείτε την ακριβή ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων η να επιλέξετε συγκεκριμένη ημερομηνία μετα το πέρας αυτής. Σε περίπτωση που ο χρόνος αποστολής ξεπερνάει τους ενδεικτικούς χρόνους θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε.


Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Για να ακυρώθει μια παραγγελία θα πρέπει να ενημερώσετε το κατάστημά μας νωρίτερα απο την αποστολή της.


Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Alpha Bank.
  • Με το σύστημα ProxyPay της Eurobank. Μια ακόμη μέθοδος πληρωμής με πιστωτική κάρτα.